Dålig uppdatering...

Hello bloggen !
Som ni märkt så har jag haft jätte dålig uppdatering, pga att jag har hållt på och fixat en ny blogg på Myshowroom.se
Men gilalr inte myshowroom så värst, såatt jag fortsätter här på Blogg.se!
Idag har jag haft en vanlig skoldag... vi har elevensvalvecka denna vecka, så jag har bild varje dag, varenda timme ^^ Den är ganska tröttsamt... har tröttnat TOTALT på att rita nu :P
Efter skolan åkte jag och mamma och kollade på Rimbo marknad! Det var väl sådär, sämre än vad jag trodde faktist.
Igår var jag och mina roliga och underbara tjejkompisar på Norrtälje marknad! Det var jätte kul !!
Vi åkte en karusell 2 gånger som var jätte rolig !
Just nu sitter jag och äter en godisremm som jag köpte på marknaden !
Imorgon ! Så ska jag och Lina ( l-i-n-a.bloggplatsen.se),
Alva, jag , och Emma och kanske några fler
till Brännäsgården! Ni som inte vet vad det är så är det en ungdomsgård
där man träffas och spelar biljard och massa sånt ! Men innan ska vi ju såklart gå i skolan :P
Ja... det var nog allt !
Ni alla får ha det så bra nu!
Jag lägger in lite bilder i morgon när jag har mer tid !!

Kommentarer
EMMAS!

Godmorgon!



Var gärna med i mina 2 tävlingar. här kan du vinna en valfri vara från Dash-style: http://eemma.se/2011/october/vinn-valfri-vara-fran-dash-style.html#comment och här kan du vinna Tandblekning: http://eemma.se/2011/october/tavling-vinn-tandblekningsprodukt.html



ber om ursäkt om du inte gillar tävlingstips :D kram



Blogg: http://eemma.se
2011-10-09 @ 09:38:43




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback