about yesterday, and today <3

Hello bloggen !
Nu är klockan 07:40 och jag har nyss stigit upp :P
jag har sovit jätte skönt inatt !
Jag har sovit från klockan 21:50 till 07:30 !
typ tio timmar ! !
Igår var jag på ridning!! Jag fick rida Marilyn !
Hon är en blandning mellan en welsh mountain och Varmblod (tror jag)
Hon är jätte jätte söt och hon är en
mörk fux.
Ni som inte vet vad fux är så  kan jag säga det :P
Fux är när hästen är brun och har brun man och svans också!
En vanlig brun häst är brun på kroppen men svart man och svans...!
här kommer iallafall två bilder på henne och mig!
Åh nej !! Nu kom jag på ! När jag skulle ladda in bilderna!
Jag kom på att jag har min dator nu! Och bilderna är på mammas dator ! :/
Men jag kan ta ena bilden som jag har på facebook också! :)

Vi hörs ! :)


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback