Hur får man bort dem svarta kanterna!?

Hej hej bloggen...

Jag är sur.
P.ga att jag inte vet hur jag ska kunna få bort kanterna runt bilderna som jag lägger in....
Okej dom med färgbakgrund som ser ut såhär:

det här gör mig ingenting... MEN! det här:

Jag vill inte ha sån här markering runt om vita bakgrunder..... dom bilderna med vita bakgrunder ska ju smälta in lixom... och jag har ingen aning hur jag ska ändra det, vet någon av ni det???
Om ni vet, kommentera jätte gärna då!


Nu är klockan 07:50 och jag ska gå till skolan om 10 minuter...
Idag ska vi ha prov, på musiken där det kommer handla om tinnitus, decibel och sånt jocks!
Sen kommer vi ha engelska, NO och matte! (tror jag) Hihi!
Sen efter skolan kommer jag gå hem och käka och byta om, och sedan åka till ridningen!
Jag brukar komma hem runt efter 8 och sen ska jag duscha och sånt, så jag får se om jag gör ett inlägg ikväll också! Jag gör kanske ett inlägg när jag kommer hem från skolan! Men ha det så bra!
ps. har fotat fjärilen själv med en xperia x10 mini :)

Kommentarer
Anonym

hej jag har precis startat en tävling på min blogg, så vill du ha chansen att vinna ett valfritt iphone/HTC-skal värt 500:- så kika in! =)

http://www.nattstad.se/ceckarlssson?id=1871922



Blogg: http://nattstad.se/ceckarlssson
2011-09-13 @ 16:59:00




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback