Namngivning<3

Hello bloggen<3

Idag ska jag på dop, eller jag ska på namngivning som min storebror och hans tjej kallar det för!!
Deras lilla dotter som då är min brorsdotter ska ha namngivning !
Hon heter Enya!! :)
Hennes storebror Felix är två år nu och han hade sin namngivning på samma ställe!
Det är typ ett hus där massa bilknuttar (som jag säger) kommer och har träff typ :P
Det är ett jätte coolt ställe och jag tycker att det passar dom perfekt!
Dop i kyrkan är inte deras grej direkt...
Men nu ska jag gå och äta frukost!

Jag kan lägga in foton ikväll från namngivningen! :)


Kommentarer
vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

sv: kul att du är med och tävlar om valfritt märkesplagg :) du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur



Blogg: http://vadfanskajagheta.se
2011-09-26 @ 20:14:58




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback