Nu är Hanna nöjd...♥

Hej hej bloggen!
Nu är jag äntligen nöjd med min bloggdesign!
Och det är inga svarta kanter runt bilderna som det var tidigare :P
Idag har vi haft prov i skolan, det var prov i ämnet Musik... Det gick jätte bra!
Efter skolan var jag och red! Det gick mindre bra, för 'Marilyn', hästen som jag rider
Hade ont i sina ben eller något, så jag fick knappt trava med henne...
Men jag hoppas att hon har piggat på sig tills nästa vecka!
Imorgon ska några i klasserna åka till skolmästerskap sak, i friidrott...
Jag kvalade in på att kasta kula! Men vi var tvungna att ha kvalat in i 2 grenar!
Så jag får stanna kvar i skolan, men det ska va bara 7 stycken som åker, men vi kommer inte bara ha lektioner
utan vi ska gå 8 kilometer och sedan ha slöjd en Xtra gång denna vecka!


Men nu så ska jag gå upp och göra mig i ordning!
Ha det bra tralala!!

Kommentarer
Lina

Hej hanna! Jag har länkat dig på min blogg(Men kan ta bort det om du vill) Jag undrar om du kan göra samma för mig fast på din blogg??



Kram lina :)



Blogg: http://l-i-n-a.bloggplatsen.se
2011-09-16 @ 19:31:46




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback