Nyvaken♥

Hello bloggen♥

Nu har jag precis vaknat, eller jag vaknade halv 11 och gick ner och åt frukost direkt...
Så nu är jag här! Framför datorn och knapprar på tanjenterna och mamma står brevid och tjatar om att jag måste stänga av, men jag ska göra ett inlägg först!!
Vi ska åka till en bonde och köpa halm och hö till kaninerna... hos dom behövs det storstädas!
Så dom kommer bli SÅ glada så! :)


Igårkväll var min kompis Malin här !
Vi kollade på Hey baberiba, satt vid datorn och käkade chips och popcorn!
Hon gick hem runt halv tolv på kvällen...
Igår möblerade jag också om mitt rum! Jag blev jätte nöjd !

FÖRRESTEN! Jag kan inte ladda upp nya bilder som jag har fotat!
Det går inte! Jag vet inte varför... Så därför kommer inga bilder på mig och sånt om ni undrar :(
Jätte tråkigt !

Nej men nu måste jag göra mig i ordning och åka!
Tjingeling!


Kommentarer




Kommentera inlägget här!



Namn  
Epost    
Blogg    


Kom ihåg mig?

Trackback